diumenge, 10 de desembre del 2006

Diumenge assEmblea

Per fi, la junta ha claudicat davant del clamor popular i ja us podem anunciar que el proper diumenge, 17 de desembre, a les 18 hores al Centre Dual hi haurà assemblea extraordinària.
Desde la gallina blava animem a tots els diables a assistir-hi amb ànims renovats i innovadors.
Per cert, recordem que la treva pactada per la gallina continua vigent fins el dia de l'assemblea.

Covarda i anònimament, ens acomiadem fins el proper comunicat on es fara un ampli resum dels fets que succeiran el proper diumenge.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ospa tú! Papa, jo vull ser de la Gallina Blava, neng! Heu pensat que podria ser el vostre enllaç a l'estranger: The Blue Cok. Ja m'hi veig...Vindreu a l'assemblea? Podré saber qui sou? Puc masturbar-me pensant amb vosaltres...uffff! Em falten dits per omplir el meu desig; tinc les calcetes ben humides...ooohhh!!! (tres os, tres hacs i tres signes d'admiració: és l'orgasme perfecte)